Volg onze gratis Social Media-training via HANOS Nederland Maandag 7 december!

De Horeca verkeert in zwaar weer. Het is één van de zwaarst getroffen beroepsgroepen tijdens deze coronacrisis. Tijdens beide golven moesten horecaondernemers gedwongen de deuren sluiten. Nu er hoop gloort aan het einde van deze lange tunnel, is het voor hun een nóg grotere uitdaging om de trouwe bezoekers weer te activeren en nieuwe gasten aan te trekken. Daarom organiseren we in samenwerking met HANOS Nederland speciaal voor alle horecaondernemers op maandag 7 december om 11 uur een gratis Webinar over Social Media. 

Onze eigen Paul Cremers praat je binnen een uur bij over de wereld van social media. Wat zijn de do's and don'ts? Hoe lanceer je een concept voor bijvoorbeeld een bezorg- en afhaalmenu? En hoe zet je een doeltreffende promotie campagne op? Zo bieden we de ondernemers handvatten om met een gedegen plan en een goed gevoel een uit deze crisis te komen.

De livestream is te volgen via de website van HANOS Nederland.  

Date

03-12-2020

Categorie

Marketing
Auteur
Boy Janissen
UI/UX Controller
Auteur
Boy Janissen
UI/UX Controller

Our superhero

Zorgen dat een webdesign niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en geoptimaliseerd voor zoekmachines en conversie is? Dat is Boy zijn specialiteit! Hij kijkt kritisch naar bestaande of nog te ontwikkelen websites en geeft aan waar eventuele kansen liggen. Daarnaast is hij projectmanager, duikt hij in de datakant van marketing en zet hij sporadisch zijn uitgebalanceerde woordenschat en zijn gevoel voor humor in als copywriter. Daarmee schopte Appart het al een paar keer tot het gerenommeerde tech-platform FrankWatching. Ook voor Festileaks klimt Boy graag in de pen, hij offert zich dan ook zonder enige moeite op om in de zomer een paar leuke festivals af te gaan om over te schrijven. Hij leeft voor muziek, zijn meest geopende app is Spotify en hij speelt basgitaar. Onze Boy is een rasechte duizendpoot, weet waar hij het over heeft en brengt iedere werkdag een lach op het gezicht van zijn collega’s en zijn klanten. Onmisbaar dus!