We think, we create, we build: de gedachte achter onze slogan

Vanaf vandaag gaan we niet langer door het leven als Appart Media, maar als Appart. In onze vorige blog las je alles over het hoe en waarom van onze nieuwe naam. In dit artikel lichten we graag onze nieuwe pay-off toe: We think, we create, we build. Een korte en bondige samenvatting van onze identiteit en onze waarden.

Date

20 January 2020

Categorie

Marketing
Auteur
Boy Janissen
UI/UX Controller

Goede ideeën staan aan de basis van elk succes. Met gepaste kennis van zaken, maar vooral met een onstilbare honger naar het vernieuwende en verrassende gaan we op zoek naar de beste mogelijkheden voor jouw onderneming. Dat is wat we verstaan onder ‘We think’. De kansen liggen voor het grijpen, alleen rapen wij ze voor je op. Met jouw persoonlijke situatie, toekomstvisie en drijfveren in het achterhoofd, bedenken we een veerkrachtige strategie. Van een merk in opbouw, naar een merkbaar en meetbaar resultaat. Je kunt op ons bouwen voor een groei-, sales-, marketing- of positioneringsstrategie. 

Deze strategie vertalen we door naar ons maakproces. We brainstormen over creatieve concepten en werken deze tot in de puntjes uit. Vervolgens verzamelen we de tools die we nodig hebben om jouw persoonlijke strategie in de praktijk te brengen. Dat is waar ‘We create’ voor staat. Of het nu gaat om een aantrekkelijk ontwerp, een scherpe marketingcampagne, of een krachtige website: we creëren maatwerk in elke situatie. We denken graag met je mee over onder andere stijlbepalingen, huisstijlen, fotografie en webdesign.

Na zo’n uitgebreid traject is het hoog tijd om de vruchten te plukken van je nieuwe marketingmiddelen. ‘We build’ representeert onze drang om te bouwen aan jouw merkbeleving. Ongeacht of je kiest voor een nieuwe website, oogstrelende en gevatte content, of technisch hoogstaande oplossingen: we helpen je zoeken naar keerpunten die je onderneming een nieuwe impuls zullen geven. We volgen de laatste trends, om ervoor te zorgen dat je nieuwe content zo goed mogelijk uit de verf komt op al je kanalen. Daarmee bouwen we aan jouw merk, groei en succes. 

‘We think, we create, we build’: een unieke aanpak die diep in ons DNA verankerd ligt. Geen losse eilandjes, maar een multi-disciplinair team, waarbij iedereen elkaar inspireert en van elkaars kennis kan leren. We bouwen geen website, om maar een website te bouwen, maar denken na over de gevolgen die dit heeft voor andere kanalen. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de verschillende middelen elkaar versterken? Dat is de aanpak die het nieuwe Appart uniek maakt. Daarom is Appart jouw thuishaven voor strategisch advies, (online) marketing, design en development. 

Auteur
Boy Janissen
UI/UX Controller

Our superhero

Zorgen dat design niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en geoptimaliseerd voor zoekmachines en conversie is? Dat is Boy’s specialiteit! Hij kijkt kritisch naar bestaande of nog te ontwikkelen websites en geeft aan waar eventuele kansen liggen. Hij is projectmanager, weet een hoop van marketing en zet ook graag zijn uitgebalanceerde woordenschat en zijn gevoel voor humor in als copywriter. Daarmee schopte Appart het al een paar keer tot het gerenommeerde tech-platform FrankWatching. Ook voor Festileaks klimt Boy graag in de pen, hij offert zich dan ook zonder enige moeite op om in de zomer een paar leuke festivals af te gaan. Hij leeft voor muziek, zijn meest geopende app is Spotify en hij speelt basgitaar. Onze Boy is een rasechte duizendpoot, weet waar hij het over heeft en brengt iedere werkdag een lach op het gezicht van zijn collega’s en zijn klanten. Onmisbaar dus!

Aantrekkelijkste werkgever van Roermond 2021